Podczas szkoleń uczestnicy mieli okazję zapoznać się z zaawansowaną wiedzą teoretyczną, która często nie jest poruszana podczas standardowych szkoleń sprzętowych. Program obejmował także praktyczne zastosowanie tej wiedzy oraz łączenie technologii w nowatorskich terapiach zabiegowych. Ponadto poruszony został również temat składników aktywnych w kosmeceutykach.
Szkolenia te poprowadzili:
Artur Jabłoński, ekspert w dziedzinie reklamy, przeprowadził dedykowane szkolenie na temat reklamy działalności klinik w social mediach. Uczestnicy dowiedzieli się, jak skutecznie promować swoje usługi online, aby przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć zasięgi.
Ostatnie dwa dni programu poświęcone były warsztatom biznesowym, które poprowadził dyrektor generalny Francuskiego Instytutu Gospodarki Polska – Tadeusz Woźniak. Tematyka warsztatów obejmowała zarządzanie kliniką, optymalizację procesów biznesowych oraz planowanie strategiczne.
Uczestnicy Programma di Maestro wyrazili swoje zadowolenie z przebiegu szkoleń. Na pytanie, które szkolenie podobało im się najbardziej i dlaczego, odpowiedzi były jednoznacznie pozytywne:
Projekt od Nova: „Wszystkie szkolenia były rewelacyjne i z każdego wyszłyśmy z dużą dawką wiedzy i głową pełną pomysłów. Pierwsze spotkanie zaowocowało zakupem nowego sprzętu. Dzięki zakupowi lasera Xlase Plus, zastosujemy techniki łączone zarówno w leczeniu trądziku, jak i przy zabiegach rewitalizujących i odmładzających. Szkolenie biznesowe dało nam nowe spojrzenie na nasz projekt – wiemy, nad czym powinnyśmy popracować, co zmienić i na co zwrócić szczególną uwagę, aby firma się rozwijała.”
Inspire Skin Clinic: „Do mojego biznesu udało mi się już wdrożyć wiedzę z I zjazdu na temat reklamy płatnej w social mediach. Dodatkowo wdrożę techniki łączone zabiegów, aby uzyskiwać jeszcze lepsze efekty. Natomiast wiedza biznesowa z III zjazdu pozwoliła mi na refleksję, w jakim kierunku chcę, aby mój biznes podążał i jakie kroki podejmę w najbliższym czasie.”
Nefretete: „Podobał mi się II zjazd, zwłaszcza moduł praktyczny o łączeniu technologii. Podczas III spotkania nauczyłam się, jak wykorzystać marketing do określenia grupy docelowej, oraz jak ulepszyć obsługę obecnych klientów.”
Jesteśmy niezmiernie dumni, że mogliśmy poprowadzić ten projekt. Uczestnicy obdarzyli nas ogromnym zaufaniem, dlatego tym bardziej cieszymy się, że szkolenia zyskały takie uznanie. Mamy nadzieję, że będziemy mogli organizować takie zjazdy częściej!
Program Programma di Maestro okazał się niezwykle udanym przedsięwzięciem, który nie tylko dostarczył uczestnikom nowoczesnej wiedzy i praktycznych umiejętności, ale również zainspirował ich do dalszego rozwoju zawodowego i osobistego.