Marka osobista w kosmetologii – Skinella
Elżbieta Zięba, właścicielka kliniki oraz rozpoznawalnej marki osobistej Skinella, podzieliła się swoją historią – opowieścią o ponad dwóch dekadach pracy w branży kosmetologii. W swojej karierze wielokrotnie stawiała czoła wyzwaniom, osiągając sukcesy dzięki determinacji i ciężkiej pracy.
20 lat rozwoju branży kosmetologii i osobista droga Elżbiety Zięby
Ostatnie dwie dekady to czas dynamicznego rozwoju kosmetologii. Od innowacyjnych kosmetyków po przełomowe technologie, które zrewolucjonizowały rynek w Polsce. W tym okresie Elżbieta trzykrotnie startowała z własnym lub współdzielonym biznesem. Każdy krok wiązał się jednak z wyzwaniami, zarówno zawodowymi, jak i osobistymi.
Jak przyznaje, sukcesy, które dziś widać w mediach społecznościowych, nie były wynikiem przypadku, a wielu lat pracy oraz ciągłego wychodzenia ze strefy komfortu.
Z uwagi że decyzja o otwarciu nowej klinika zbiegła się z przełomowymi momentami w życiu Eli postanowiła ona zainwestować w rozwój swoich umiejętności marketingowych. Dziś Skinella to profesjonalne konto oraz 3 gabinety w świetnie prosperującej klinice.
Punktem zwrotnym w karierze Elżbiety była inwestycja w zaawansowany sprzęt medyczny. Mesotherm, jeden z pierwszych urządzeń marki Biotec Italia w Polsce, służył jej przez 13 lat. Jak sama przyznaje początkowy koszt zwrócił się w ciągu roku, mimo braku działań marketingowych w 2011 roku.
Stojąc przed wyborem nowego sprzętu, Elżbieta ponownie zaufała Biotec Italia, inwestując w dwie zaawansowane platformy technologiczne:
Jak podkreśla Elżbieta, oba urządzenia szybko się zwróciły, ponieważ jakość działania pozwoliła na spektakularne efekty zabiegów. Zapytana, czy poleciłaby inwestycję w technologie medyczne, mówi:
„Jeżeli zamieniłabym swoje technologie na technologie dużo tańsze, nie pokazywałabym takich efektów przed i po, jakie widzicie na moim profilu. Dlatego jako specjalista powiem: inwestować w najlepsze sprzęty, sprawdzone technologie, sprzęty z certyfikacją medyczną. Jeśli pytacie mnie, czy warto inwestować i się rozwijać – moja odpowiedź brzmi: tak, warto!”
Podsumowując, Historia Elżbeity to inspiracja dla wszystkich, którzy planują rozwój w branży medycyny estetycznej i kosmetologii. Dzięki determinacji, inwestycjom w nowoczesne technologie i otwartości na zmiany, jej marka Skinella stała się synonimem jakości i profesjonalizmu.
Jeśli szukasz sposobu na wyróżnienie się w branży medycyny estetycznej lub beauty, inwestycja w zaawansowane urządzenia medyczne do gabinetu, może być kluczem do sukcesu.
Marka osobista w kosmetologii – Skinella